Thursday, November 01, 2012

Nu sätter vi igång:-)

Idag är jag jätte glad! Pernilla är med mig i butiken och hjälper mig, så att jag nu äntligen kan uppdatera min blog!
Starten har varit väldigt roligt men visst ligger jag efter med lite saker här på webben. I butiken har det varit fullt upp både med mässor i Falun och i Stockholm men även alla trevliga kunder som har varit och besökt mig!
 
Så förhoppningsviss så hinner jag med hemsidan och även bloggen nu och blir ni uppdaterade om allt vi håller på med här.
 
I förrgår skickades tygklubben ut, och så här såg klubben ut denna månad:
Vill du vara med kan du bli medlem här( klicka här)

(Som medlem i Fröken Flinks tygklubb får du varje månad ett tygpaket. Tygpaketet innehåller 6x tygbitar som är 23cm x 55 cm (FatEight)
Tygarna är i samma färgskala, har samma tema eller är av samma serie.
Det kostar 145,- och är inklusive porto. Första gången betalar du här på hemsidan. Månaderna som kommer efter får du en faktura i ditt paket. Du kan sluta när du vill och om du vill avanmäla dig så behöver du göra den innan den 14de av den kommande månad.)

Jag kommer att skriva de närmaste dagarna mer här på sidan förhoppningsviss och även webshoppen får fler och fler produkter.

Ha en underbar dag!
Barbara Karlsson
Fröken Flink

No comments:

Post a Comment